Výzva roku 2016: Tady a teď

20.08.2016 20:34

Dvě třetiny roku 2016 za náma, vnímáte? Já až dneska, kdy na mě začalo ječet téma letošního roku: Buď tady a teď. Něco, s čím mám jako věčnej plánovač a těšitel velkej problém. Hlavně v osobním životě silně ovládám ne-pozornost.

trn z paty tady a teďTakový to, o čem mluví každej jogín, Jarda Dušek a všichni, co jsou mentálně daleko přede mnou.

Žít v přítomným okamžiku a nekalkulovat pořád, co a jak.

Soustředit se na stopro na to, co zrovna dělám.

Nedělat věci bezmyšlenkovitě.

 

Z nepozornosti se mi třeba letos povedlo

- ztratit firemní notebook

- nechat si ukrást v metru doklady

- rozbít umyvadlo

- zahodit zkoušku jógy

 

Nepozornost se projevila na zmateném cestování. A tak jsem

- jela do bytu rodičů bez klíčů (a oni tam nebyli)

- zamířila na opačnej konec Prahy, než ten den potřebuju

- se snažila při transferu vecpat na dřívější let a pak (v domnění, kolik mám času) málem promeškala to správný letadlo

 

Samozřejmě se mi nevyhnuly ani drobnosti typu

- zase nechat prošlej jogurt v lednici

- oslovovat klientku cizím jménem - a až doma zjistit, proč na něj nereagovala

- řešit na józe hovna v hlavě, když se mám soustředit na dech nebo ásánu

 

A to jsem si ještě pár let zpátky myslela, že jogínkou budu, až se naučim stoj na hlavě. A ono to není o tom, co je na hlavě, ale v hlavě. Dobré jitro...

Takže je na čase přestat se chválit, jak mi všechno jde a stíhám nadpřirozeně mnoho věcí, a říct si:

Moniko, prober se! Přestaň vymýšlet, co budeš dělat za měsíc, když jsi teďka v Praze, máš práci, volnej víkend a můžeš si třeba jen tak číst. Tady a teď, bejby.

 

foto: https://archives.chronicbabe.com/articles/801/

A co je vaše téma na letošní rok?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.