SPOLUPRÁCE? NÁZOR? ŠUP SEM S TÍM!

Copywriting

Konzultace web copywritingu vám pomůže zlepšit texty na webu. Ta správná slova vás odliší od konkurence a kamarádí ses vyhledávači Seznam a Google. A hlavně zaujmou zákazníka tak, že utratí peníze právě u vás. Domluvme se »

Napíšu za vás ty nejvýstižnější texty na web nebo otextuji aplikační e-maily. Delegujte na mě "otravnou textaci webu", protože mě baví a jde mi od ruky. Dělám web copywriting s ohledem na SEO, aby vás zákazníci našli. Napište mi »

Kurz web copywritingu na Naučmese.cz udělá ze začátečníka copymazáka. Píšete web, blog, pracujete se slovy? Dostaňte psaní na vyšší level a koukněte, jaké copy školení se chystá.

školení cOPYWRITINGu

Kurz psaní vám ujasní, co funguje v interní a externí komunikaci. Jak psát maily, aby vám lidi odpověděli. Jak sfouknout článek během dvou hodin. Jak napsat titulek a předmět, aby lidi klikali.
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Přitáhněte zákazníky slovy

 
Podívejte se i vy na svůj web očima zákazníka. Na kurzu se naučíte používat slova tak, aby texty na vašem webu zářily, budily důvěru a vyvolaly pozitivní emoce. Bez sterilních výrazů jako nabídka, sortiment a produktKurz vám ujasní, jakým jazykem mluví vaši zákazníci, na jakou emoci reagují nebo jakou sociální síť (ne)potřebujete.
 
 
 

Text, drogy a rock´n´roll: Copywriting, co má koule (Praha)

 
Upozornění: Kurz neobsahuje drogy, ani rock'n'roll. ale naučí vás psát tak, aby to mělo šťávu. Nebo koule. I vy dokážete upoutat pozornost na svém blogu, webu nebo e-shopu. Kurz zahrnuje přednášku a také tři praktické části. Ukážeme si taky několik příkladů povedených textů. A i pár těch, které to štěstí neměly.
 
 
 
 
 

jak napsat titulek - kurz copywriting

Titulek a první odstavec je to nejdůležitější ve vašem textu. Rozhodují o tom, jestli návštěvník rovnou zavře celou stránku, nebo se naopak začte. Na kurzu si ukážeme, jak atraktivně nastartovat články. A hlavně se pustíme do psaní.
 
 

Přitáhněte zákazníky slovy

 
Podívejte se i vy na svůj web očima zákazníka. Na kurzu se naučíte používat slova tak, aby texty na vašem webu zářily, budily důvěru a vyvolaly pozitivní emoce. Bez sterilních výrazů jako nabídka, sortiment a produktKurz vám ujasní, jakým jazykem mluví vaši zákazníci, na jakou emoci reagují nebo jakou sociální síť (ne)potřebujete.