Jaká byla moje ezoterická sobota na festivalu Evolution

20.03.2016 19:09

Všichni ezouši a bio nadšenci vyrazili na Festival Evolution. Takovej ten víkend, co vám nasadí brouka do hlavy. Rok co rok je to nabitější a letos to mělo až indickej nádech - spousta vege jídla a spouuuusta lidí!!!!

festival evolution trn z paty recenze

Z těch všech přednášek jsem leccos navštívila, ale často jsem odcházela. Když mě lektor nebere/téma už je ezo až moc/téma už jsem slyšela x-krát. Takže ve výsledku můžu popsat dojmy jen ze třech seminářích/přednáškách:

Partnerství z pohledu horoskopů
Do toho jsem moc nadějí nevkládala, ale nakonec to byl moc příjemnej úvod do partnerský psychologie. Respektive jsem asi slyšela jen to, co jsem chtěla. Ondřej Habr byl přirozeně vtipnej, tak nějak nenuceně, takže mi znamení nijak nezprotivil. Dostala jsem základ o tom, že jsou nějaký slunce a luny. Víc se v tom hrabat nejspíš nebudu, ale věřím, že to mohlo vzbudit pozornost a zájem u jinejch lidí.
Hlavní myšlenka "Pokud partnery spolu baví spát, vařit a tančit i poté, co odejde zamilovanost, tak spolu vydrží."
 
Duše promlouvá skrze tělo
Být to první setkání s psychosomatikou, tak to balím. Přednáška neměla hlavu a patu, žádnou jasnou myšlenku. Jen tak vyštěkávané info o tom, že modrá šála pomůže na bolení v krku, působilo trochu komicky. Rychloanalýzy zdravotních problémů vlastně byly pokaždý stejný, ať už šlo o zuby nebo žaludek. Ale co hůř, paní přednášející se chovala dost necitelně k dobrovolníkům, co chodili na pódium. Zakončeno velkou propagací její knížky. No more.
Hlavní myšlenka: "Nejlíp se učíme dvě hodiny před časem našeho narození a dvě hodiny po."
 
Láska a vášeň

Pro mě top veletrhu! Charismatickej pár Jan a Kateřina Komedovi prostě dostal celej sál už od začátku. Hlavně Jan je šoumen. Těmhle lidem zkrátka věříte, že jim to klape a žijou i po 19 letech (!) šťastně včetně sexu. Bylo to vtipný, informativní a hrozně krááátký! Komedovi udělali pro svý kurzy Umění milovat parádní reklamu. Smekám.
Hlavní myšlenka: Typy milenců. Tantra vedoucí k souznění a Quodoushka vedoucí k vášni (když to asi dost nepřesně zjednoduším). Jak se projevuje pasivní agrese u žen a další stíny. Nebo proč chlapi nemají zabouchávat dveře, když ženská začne supět.

 

čakry - trn z paty - festival evolution

Takže sakum prdum hlavní dojmy?

Mínus za megafronty. I když jsem měla vstupenku koupenou předem přes Vstupenkov, vykysala jsem hezkou půlhodinku, abych kód vyměnila za lístek a program. Přednášku v 10:30 jsem nestihla, takže díkes. Asi jsem si za 170 Kč koupila lekci trpělivosti, oukej.

Taky nepotěšily velký fronty na šatnu. Což o to, to čekání člověk přečká. Ale ta sotva chodící šatnářka byla vážně chudák. Přitom kapacity v šatnách byly... Příště víc personálu!

A teď ty plusy. Konečně jsem neumírala hlady - teplý jídlo ve všech koutech sálů, olé! Masožrouti ale měli smůlu. Potěšila mě voda zadarmo, různě rozesetá u seminářů.

A hlavně moji pozornost neměly tolik ty stánky jako program! Strávila jsem tam vlastně přes sedm hodin a uteklo to šíleně.

Potvrdilo se mi, že bio brutálně ustupuje, zato s raw tyčinkama se roztrhl pytel. A to mě moc neba. Vlastně všechny zázračný výtažky z bylin šly letos mimo mě a nelákalo mě za ně utrácet peníze. Taky mi došlo, že si vybírám tak nějak jiný přednášky než loni a předloni. Nebo třeba jsem si teď odnesla knížku o čakrách, kterou NUTNĚ potřebuju k psaní svojí jógový práce. ;)

Tak kdo ví příští rok, třeba vezmu do ruky i šutry a bude ze mě ještě větší ezouš, než jsem letos.

Co vy a festival Evolution?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.