Nikdy nejez (sám) - americká škola networkingu

18.07.2015 17:19

nikdy nejez sám - recenze, trn z patyNe, tady nejde o obědy, ale o váš byznys. Možná až moc, chce se mi po přečtení říct...

Ke knížce Nikdy nejez sám mě přivedla stejnojmenná skupina na Facebooku. Velebí ji všichni volnonožaři, podnikatelé a vůbec všichni schopný a oblíbený lidi. Napsal samozvaný mistr networkingu Keith Ferrazzi. Radí, jak vytvořit síť, pěstovat ji nebo jak ze známých udělat přátele.

Hlavní myšlenky

Shromažďujte kontakty hned, nečekejte, až se váš byznys rozjede.
Pomáhejte navazovat kontakty ostatním a tím získejte jejich důvěru a jejich sítě.
Předcházejte si sekretářky a podobné "strážce brány".
Spojujte příjemné s byznysovým - vezměte známého nejen na oběd, ale klidně i na procházku, na prohlídku hradu nebo do kostela. Proto ta oblíbenost golfu!

Verdikt

Knížka mě nebavila. Asi že jsem očekávala jemný vstup do networkingu než tvrdou školu. Já prostě ty americký kouče a slovní nabušence nemusím... V některých částech mi kniha přišla jako terapie autora, aby se vypsal, jak ho někdo špatně pochopil.

Uvědomila jsem si ale, že tady se mluví o - na mě příliš - násilným seznamování. Obchoďák holt ze mě nikdy nebude. A taky je ve mně víc introverta, než jsem myslela. Nicméně pro rozjetý byznysmany a lidi, co se rozhlížejí nebo už kotví v poli byznysu. Ostatním stydlivějším jedincům doporučuju se vrátit o level níž a doporučuju Jak sebejistě mluvit s kýmkoliv. Jdu si ji zas přečíst.

Komu se bude líbit knížka Nikdy nejez sám? Tomu, kdo:

  • zbožňuje společnost, lidi a ruch okolo
  • řeší, kde a jak potkávat potenciální klienty
  • už v networkingu jakž takž chodí


 

Elisabeth Kübler-Rossová, David Kessler, Jota, 2013. 264 stran. Překlad Jiří Královec
Za foto a e-knihu díky Knihy.iDNES.cz.

 

Kam dál na Trnu z paty?

blog Jak jsem řekla NIKDY a Bůh se zasmál
recenze Jak sebejistě mluvit s kýmkoliv
recenze Dej a bude ti dáno

Co ty a Nikdy nejez sám?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.