Nemám ráda změny

25.07.2013 21:45

Kdo mě zná, ví, že nemám ráda změny. Fakt nemám! I do pozitivní se nutím. Nevím, jestli to můžu svádět na horoskopy, které tvrdí, že Býci změnám zkrátka neholdujou. A taky že Býci jsou líní, k čemuž se přikláním spíš...:)

Teprve teď, po pár zajímavých setkáních a přečtení pár knížek mi (konečně!) něco došlo. Že se tolik bojím i sebemenšího neúspěchu, a tak se radši ani do ničeho nového nepouštím. "Určitě se ztrapním". "Co tomu řekne máma?" "Vždyť bych mohla dělat něco užitečnějšího."...Pořád mě napadá víc proč jo (proč se namáhat) než a proč ne (proč do toho nejít?). Zdá se, že je lepší se do něčeho vrhnout a případně přijít na to, že to pravý ořechový je někde jinde, než pak vzdychat nad tím, že jsem to nezkusila.

Nemůžu být bez psaní a pět let mě dokonce jakž takž živí. Objevila se ale potřeba propojit psaní s další aktivitou. Ráda poslouchám cizí příběhy, ráda se ptám a hlavně potřebuju být potřebná. Pracuju na tom, aby byly moje rady vyžádané. :P Face-to-face komunikace mě nabíjí..tak že by se z toho časem vyvinul koučink?

Věřím, že vám blog přinese inspiraci a motivaci. Věřím, že to tentokrát nevzdám. Věřím, že blog někoho dalšího taky nakopne dopředu. Že to nejen mně, ale i vám vytrhne trn z paty...:)

Jak vy (ne)snášíte změny?

RE:

Radka 28.02.2017
Ten kaučování je dobré rozhodnutí,rozhodně bych byla ráda Vaše první klientka :-)

Věra 29.12.2014
Mám doma manžela Býka, který rovněž nesnáší změny!
Kupodivu jednu obrovskou teď se svým životem udělal - po 25 letech u jedné firmy jde jinam.

Koučování se mi vždycky líbilo, chtěla jsem si ho vystudovat kvůli sobě a později se jím i třeba živit, ale ty ceny kurzu, ty jsou děsivé....

V.

Re:

Monika 03.01.2015
Máte pravdu, ty ceny jsou vážně masakr. Myslím, že právě knížky nám můžou kouče podstatně nahradit. Jen to s nimi chce větší dispilínu k plnění, než když nad člověkem někdo opravdu "stojí".

Držím palce při změně Vašemu býkovi i Vám jako životní opoře. :)